From:
Date:
Sun, 14 Jun 1998 09:02:03 +0200
Oh, Stan! Isto es terra minate. Io pensava que le cosa es facile. Ma:
Ingvar Stenström traduce covar = "covar ovos", un processo de alcun
septimanas, e "rumper le scalia del ovo" quando le pullo lassa le ovo.

E il ha _incubator_ le maquina pro covar le ovos al fin. Mi dictionario
diece que isto es un _hatcher_ in anglese.
Le _incubator_ pote etiam esser un american _isolette_ un contraption que
protege le infantes anterio nate.

Le _incubar_ es etiam un derivation del _cubar_ (haber tote su corpore sur
le surfacie sub uno = Io frequentemente cuba sur le solo reguardante
television. (Attention: Io non necessariemente ha ovos sub me! :-) Isto era
intendite como un burla.)

 Le parola _pullos_ significa _infantes_ de omne species de bestias. Le
espaniol ha un parola _empollada_ (si io ha comprendite toto ben).

Nota etiam que le anglese _hatch_ es non solo le action de exovisar le
pullos ma etiam le utensile pro clauder un appertura.

Nos ha le francese _éclosion_  "hatchamento".

Si nos pote trovar un parola scientific de _exclusion_ o alque simile le
cosa es jam in ordine. Le parola interlingua pote esser _exclusion_.

Esque le vetere romanos pensava que le pullo es ex-cludite ex le ovo. Le
cosa non es si estranie que il me pareva del comenciamento. On es interne
de un organisation e es excludite de illo, o on per su proprie forta _rumpe
le scalia_. Multo interessante....

Le repasto matutin me attende....

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem