From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 12 Feb 1999 20:33:40 -0500
Perique des Palottes <[log in to unmask]> writes:

>Quines coses se senten pel mon!  I jo que trobo que els Teletubbies
>tenen forc,a mes solta que no pas el "penyazo" del Bola de Drac
>o Barney el dinosaurio ...

Hodie in le Statos Unite aquesto esseva un topico del programmas conversational
ubi gentes telephonar le annunciator a discuter con ille lor opiniones.

On ha notate que le color de purpura es equalmente le color del
uniformas del Minnesota Vikings (american futbol equipa). On pensa que
solmente alcun pauco de aqueste equipa es gay. :-).

Le purpura es tamben le color de reges.

E le facto que le triangulo es un signo del homosexualitate es novas pro
le majoritate de gentes. Qui sape aquesto?  Certemente non le parve
infantes qui admira le Telly-tubbies.

Jerry Falwell pare annunciar aqueste ideas ridicule pro mantener le
attention del media.  Recentemente ille diceva que le anti-Christo jam
existe e es un judeo. Quando on le accusava del antisemitismo, ille
diceva que ille ama le judeos e ha appoio forte pro Israel.  Ille
solmente indicava, ille diceva, que secundo le Biblia, le anti-Christo
debe esser un judeo.  Ille non cognosce qual persona aquesto es in
realitate.

Ora ille se torna a un nove topico, que le telly-tubbies es gay o un
conspiration a indoctrinar infantes in le via de vita gay.

Qual idea egregiose veni post aqueste?

--
Stanley A. Mulaik