From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 4 Jan 2000 20:33:38 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Car Amicas e Amicos,
>
> postea le inebriatura de augurios e, io spera, si on ha superate le timores
> de omne specie que ha characterisate le dies passate, le anno initia ben,
> pro le sperantias que potera haber Interlingua, gratias al messages per
> Ingvar Stenström (Sun, 2 Jan 2000 01:47:35) e Thomas Breinstrup (Mon, 3 Jan
> 2000 11:07:53) qui scribe: "Le idea es que mesmo parve initiativas - si il
> ha assatis de illos - deveni visibile, quando illos es combinate con
> initiativas in altere regiones o paises.

/Texto delite pro economisar spacio/

Il es un problema con linguas auxiliar justo que quando on ha apprendite los
on es expectate propagar los. Personalmente io vide solmente un possibilitate:
usar lo si multo que possibile. Si io face un prelection - io es un porvissime
orator - io pote nocer plus que auxiliar a interlingua. Facer un exposition? Hehe!

Ma io face mi melio. Quando il functiona io scribe alcun articulo a un jornal.

Mario ha ration que varie paises ha multo differente conditiones como anque le
varie membros del organisationes national. Naturalmente si io era le equal de
Michael Jackson io poterea facer un massa de bon cosas pro interlingua, e con
le cassa de un Soror io poterea facer ancora plus, ma nunc il es assi que io
es ni un equal de ille o de iste e per consequente debe contentar me con le
Kjell Rehnström que io in realitate es, e facer lo optime de ille situation.

Lassa nos vider le varie ideas como inspiration, e nos pote facer lo que es
possibile pro nos in nostre situation.

Amicalmente