From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 9 Feb 2000 23:14:56 -0500
From: Adrian Neilson Hall <[log in to unmask]>
>Evidentemente, Gode e le majoritate del equipa de IALA que ha elaborate le
>vocabulario e grammatica de Interlingua, prefereva e recommendava e
>utilisava parolas tal qual 'etiam', e 'nimis',  nonne?

Ric B. describeva alcun cosas in re le
disveloppamento del lingua de IALA
e le recercas que su staff faceva.

Alcun de ille detalios son multo interessante.
Io vole continuar iste filo de conversation in
le lista [log in to unmask], ubi io inviara
alcun del detalios de Ric B. in respecto al
recercas de IALA durante le annos ante del
publication del Dictionario e le Grammatica.

Si alcuno se interessa junger al lista pro prime
vice per favor invia me un message private pro
obtener information e directiones pro facer se
subscriptor al lista.

Gratias,
Jay B.