From:
Date:
Sat, 9 Dec 2000 23:46:46 +0100
Jay Bowks scribeva:
>Ah, si, si... le charset o non le charset...
>Ma le cosa importante es le question
>Esque illo es belle in mi proprie navigator
>del Tela? Si io lo vide ben toto es bon pro
>me :-) Forsan tosto con le Unicode alco
>melio venira nostre via... ma spera...
>spera... il me pare que per le tempore
>que totos accepta le Unicode como standard
>nos habera un altere melior cosa pro le
>Tela :-))) Forsan nos videra e parlara
>e non legera e scribera tanto.

Ehila'! Jay!
leger te es sempre un placer pro me e tu es un mi referentia quanto io
parla de
schola e del mundo de hodie que reguarda le instruction in general.
Tu scribe: 'e nos . . . non legera e scribera tanto'
Angelo qui se recommanda de salurar te, sape que io non ama leger e que io
prefere scriber. Io lege con le oculos que face un volo supra le texto in le
pretention de captar le significato. Isto non es un bon methodo, ma isto
esseva
mi defensa contra tote le paginas que io haberea debite leger in mi vita
professional. (Dicite inter nos, sape vos que multe judices face assi con le
documentos de un cuasa judiciari?)
Al contrario io prefere scriber. Io pro longe tempore anque dictava le textos,
ma isto es un belle fatiga si tu vole render te responsabile del texto, perque
tu debe releger lo postea!
Como scribe io? Io haberea anque un belle calligraphia, ma io pensa plus
velocemente de quanto io non scribe. Assi que face io? Io scribe in un modo
sempre plus incomprensibile pro me mesme.
Un remedio? Scriber in 'stampatello', in characteres de imprimeria, io
stova in
interlingua, o in litteras capital, anglese block letters con le verbo to
letter.
Isto me relenta le pensar a tote avantage del componer le texto. Totevia le
uso
del claviero de un computer es un remedio ancora melior, perque tu pote
elaborar le texto e, in plus, io me concentra il le claviero.
Ma perque lo face io assi longe con iste thema?
Pro concluder que le scriber deveni un cosa sempre plus rar e que al
universitate, ora, on debe facer cursos de recuperation perque le juvenes non
sape plus scriber, o melio, illes non ha exercitio a exprimer lores per le
medio de un texto scribite.
Le email es un remedio partial.
Comocunque scriber resta un facto al qual nos non deberea renunciar.

>E tu Mario
>con le Web-phone tu es un del pioneros,
>del brave precursores, del conquistadores
>qui marcha sin timor al futuro!

E qual ha essite de resultato? Un problema con le systema! De accordo, isto me
ha facite perder le contactos e le assiduitate. Ma le problema ha essite un
altere!
Si io vole utilisar le Web-phone io debe revider mi anglese, alteremente
con mi
interlingua io conctacta necuno!
E si io resta connectite, qui me cerca? Illes qui parla italiano! Isto perque
io non pote indicar que io usa interlingua, e io ha le pudor de scriber que io
usa anglese.
In conclusion io ora face le, io non sape quante, (*) tentativa de parlar e
comprender le anglese.
Ma io voleva practicar interlingua!
Justo, ma io non pote disturbar sempre le mesme personas!
E in Internet nos que trova? Cursos de anglese de omne sorta, anque con
inseniante 24/24 horas in voce.

(*) io non sape quante = umpteen, umpteenth time, nth, italiano ennesimo,
espaniol enesimo, francese nieme, enieme = interlingua enesime?

>Ora, esque le charset es tanto importante?
>Non, io crede que dar commendation a un
>belle obra es plus importante. Assi que
>non te preoccupa, Mario, Horacio, etc.
>Continua con le belle labor. Como un facer
>pinctura al fresco debe esser lo, nonne?

Le hiberno non vade de accordo con le pictura a fresco, ma isto es un belle
excusa perque io haberea in mi studio le possibilitate de depinger a oleo e
non
solmente.
Es io que in iste periodo non ha un particular attraction pro le pictura.
Le facto es un altere, io pensa.
Io ha entrate in mi tertie trentennio. Belle iste expression, nonne?
Io ha abandonate mi profession, le contactos human de un vita de labor, io
vole
le novo, ma sape vos? Io curre le risco de sentir me sol! De non saper que
facer!
Vos rende vos conto que io ha reprendite lo studio del anglese e que io resta
collate al CNN o al BBC pro tentar de comprender illo que illes dice?
Postea io visita le sito de Horacio e io lege e comprende le espaniol e isto
gratias a interlingua!
Angelo dice que io viveva sempre in site stato de perenne insatisfaction e que
io non pote cambiar actualmente.
Iste Angelo me face rabie, perque ille me cognosce ben!

>E si on necessita "charset" se lo pote
>pedir de illes que sape melior le
>complicationes del composition de
>codification chimeric :-))) Le personas
>sapiente como Ensjo, e Pawel, e Paolo,
>etc.
>
>In toto, bon labor con le nove facie del sito
>http://www.interlang.com.ar/
>
>Como sempre amicalmente, e mi reguardos a Angelo!
>-) Jay B.

Sape tu Jay? Quando tu delega, tu perdera sempre un poco. No! Le vetulos debe
apprender le medios de hodie. Nos ha tante cosas in le capite e il le animo.
Forsan iste es le epocha del vita in le qual nos pote esser . . . le formular
un definition non es un cosa simple! Io pote intertanto attender.

Angelo: Permisso accordate!
Mario: Que vole tu? Ha tu haste? Io non ha haste, o non volera tu haber
laborate tote iste annos pro restar con le manos in mano?
Angelo: Como?
Mario: O tu es de mi parte, o io passa a tu fratre! Sape tu illo?