From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 5 Feb 2003 16:41:07 +0100
Amicos,

Io esseva un del prime participantes in iste lista fundate per Frank Pfaff e
donate a UMI. Io me ben rememora le sperantia nos habeva del usage de illo,
p. ex. pro exercitios in scriber interlingua e un conversation in  i n t e r
l i n g u a  . Io ha recommandate novicios a participar hic.

Cata uno pote vider que le lista nunc ha devenite sin valor pro tal scopos -
particularmente quando on non plus usa interlingua como le lingua commun.
Demonstrar su proprie lingua materne pote quicunque facer. Io anque (Jag
också). Il ha altere locos pro isto.

Io vos pete: Non destrue iste lista!

Janne
Svedia