From:
Date:
Thu, 22 May 1997 21:35:32 +0200
Salutem omnibus ago et preca vostre pardon!
Per un lapsus mentis (Alzheimer furtivus insidiosus) ego non remarcava que
ego habeva inviate Gaar runt a nostre lista e non a un amico svedoparlante.
Il es un commentario del allegate information del Commission del Union
Europee in re usar anglese como sol lingua official e pro isto simplificar
su ortografia. Il es un burla. Iste texto ha essite demonstrate etiam in
iste gruppo, si mi memoria etc.... Mi commentario era de un historia de un
jornal in re un homine in Japon qui ganiava su vita essente mordite per
canes. Ille habeva un facultate fabulose esser mordite de canes,
particularmente tales, quales era le proprietate de damas ric. Ben, vos
comprende que post le facto, que le can le habeva mordite, ille initiava un
processo ante un corte e exigeva un grande summa in indemnitate pro dolor,
costos medic, etc. In iste maniera ille se supportava durante alcun annos
usque on - probabilemente = le autoritates - discoperiva su systema!

Ego crede que le historia es un legenda urban, (o forsan il se dice -
neofolklore :-), quia ego ha vidite iste historia in le intervallo de alcun
annos in varie jornales.

Amicalmente

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87