From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 26 Aug 2001 01:07:39 +0200
>From: Jan Årmann <[log in to unmask]>
>Subject: SV: UMI-XV-GRIS
>Date: Sat, 25 Aug 2001 13:41:18 +0200
>
>Car Allan,
>
>Tu es multo ambitiose e io spera que nos pote trovar alcun solutiones utile
>pro nostre car interlingua pro le futuro per tu initiativa.
>
>(. . .)

>Evidentemente 'ego' es reguardate como un substantivo usate in
>philosophia.e
>psychologia.
>
>- 's' es nunquam substitue per 'z' in parolas como 'realisar' e similares

> [...]

Car Amicas e Amicos,

si! Io trova le texto per Jan multo familiar. Io poterea facer un selection
mirate a evidentiar como scribe Jam e como io scriberea IA, solmente que io
pote sintetisar iste aspecto: io usarea de plus le preposition "de" ubi Jan
prefere "a". Alteremente nostre uso de IA, pro me, es multo proxime.
Io non pote excluder de considerar me con optimismo!
Totevia si IA es jam un realitate, perque se deberea presentar le
necessitate de facer fatiga?
Io securmente es inter illes qui scribe troppo e scribe mal.
Totevia io scribe pro practicar IA como io ora sape far, e deman io potera
meliorar.
Io ha le impression que il non deberea esser necessari scriber multo pro
perorar un diverse e particular modo de como on debe facer uso de IA.

Allan, sin incommodar le Heroes de ora e de un tempore, ille poterea scriber
re Finlandia e sin facer me participe per tote illes al qual ille invia su
message, ni de como on debe syllabar un email.
E isto omne vice, omne vice, omne vice!!!

Mario! Ma vade a far te un sauna (banio de vapor) quando tu ha iste
necessitate! (Il era mi Angelo!)

Ciao,

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp