From:
Sergey Belitzky <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 4 Oct 2001 17:06:58 +1100
 Responsa a lettera
 De: Mario Malaguti [log in to unmask]
 Ad: [log in to unmask] [log in to unmask]
 Thema: re mi provenientia
 Data: 03.10.2001 16:24
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Car Mario

MM> Hodie Sergey Belitzky <[log in to unmask]> scribe un interessante responsa que io
MM> ora debe comprender ben e postea responder.
MM> Le thema require un reflexion perque io non es experte, ni io ha un valide
MM> cultura religiose.
MM> Totevia io pensa que le homines es equal sin distinctiones de sorta. O
MM> melio: nos es diversissime, totevia nos ha le mesme derectos e deber; o
MM> melio, nos intende illos (derectos) in maniera diversissime, comocunque nos
MM> debe gauder de nostre diversitates e provvider a mantener illos como un
MM> ricchessa que pertine a totos.

Correctissime! Io vole solmente a remarcar que nor derectos debe non
rumper le derectos de homines altere.

> [...]
MM> homines, comocunque nos Le nomina.
MM> Io respondera.

MM> Ma ora io debe cercar de resolver un curiositate. Io lege in tu message:
MM> Como es iste facto si anque io es al mesme die, ma al hora decime del
MM> matino?
MM> Un facto de 'time zone', de fuso horari, obviemente. Io comprende isto!
MM> Ma io non sape de ubi tu es, car Sergey.
MM> Io vive a Treviso que ha iste coordinates goegraphic:
MM> 45.40 Nord e 12.15 Est. Le region es Veneto in Italia, UE!
MM> E tu, ubi vive tu? (Citate, Region, Stato)

Io vive in cit. Artiom in Primorsky kray (region) del Russia.
(43.25 Nord e 132.12 Est) zona temporale +11.00

Amicalmente,
Sergey Belitzky
mailto:[log in to unmask]

Abon 32,