From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 16 Jan 2008 16:49:34 +0000
Josu,

In facebook anque io incontrava un membro del consilio de UMI

Ecce le messages (e tu pote formar tu propre opinion…):

*UMI alto:*

* *

Salute Andrew!
Anque io crede que il non es necessari ni advisabile reformar interlingua.
Totevia il es natural que nove interessatos se senti limitate, quando illes
discoperi que in interlingua manca alicun function grammatical al qual illes
es accostumate. De facto, quando io apprendeva interlingua, anque io esseva
stupefacite per le absentia del gerundio; ma post alicun menses, io non plus
sentiva iste mancantia, perque le practica de interlingua me demonstrava que
le gerundio non es necessari e que il es possibile exprimer se prefectemente
mesmo sin illo.

*Andrew:*

* *

* *

Hola Alberto

Il es bon incontrar un del consilio del UMI in facebook!
Sin dubita tu ha lecte le texto de nostre amico Richard.
Il non es multo complimentari del UMI. Forsan tu pote le explicar tote le
grande cosas le UMI face pro interlingua?

A un cosa differente io te inviara un message

andrew

Josu,

Nulle response pois mi ultime message….

moriente