From:
sigmund lofstedt <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 9 Mar 1997 14:47:25 +0100
Piet Cleij wrote:

> Hodie io ha recipite un message de "Unknown CompuServe address
> <[log in to unmask]>, con le sol contento:1. <no topic> *Latin-1*
>                                                  2. inbreeding
> Attachate es i.a. mi littera re le parola "inbreeding". Ma multe parolas
> in iste citation ha un forma mutilate.
>
> Qui me ha inviate iste message mysteriose?
>
>                             Salutes de Piet Cleij

  Piet,

  Vos no es sol recibiende illo message! Previemente il ha evenite pro
Jan
Armann in iste lista e heri il occurreva pro me. Jan ha querite nos del
ration
ma necuno jam ha respondite usque que io sape. Me pare que le message se
trova
su via hic al lista sed deveni indisponibile pro le membros utilisando
Compuserve.

  Pote nos sperar que le problema se solve tosto.

  Sigmund