From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 4 Jun 1997 17:55:21 -0400
http://www.cheshire.net/~jjbowks/langlink.html.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Quasi facente un subconsciente relation al cruce
catholic roman, isto es obviemente un forma de
inducer e fomentar ardor religiose al parlatores
de Interlingua... Imagina vos si nos haberea centos
e forsan milles de Cruciates o Jesuitas Interlinguanos
que vadeva per le mundo seminante le parolas del
Evangelio Secundo Gode (il habera que editar lo que
Gode diceva con oculos aperte jam que le bon homine
non gustava de facer un lingua mundial del lingua
belle international, ma..) :*)

----------
> From: Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
 [...]
> "CRUCE LATIN":

> InterLatino

> I n t e r L a t i no

Isto es multo interessante, ma que es "augnilingua" io
comprende que isto es un quasi-kabbalistic formation del
parola "lingua".  Il memorame del nomine de mi Projecto
in le Interrete appellate Auxilingua, si vos vole vider
que ha hic de isto in le "inter"nette interrete...

:*)

http://www.cheshire.net/~jjbowks/index.html

o sin "frames"

http://www.cheshire.net/~jjbowks/indice.html

il ha alsi un lista de membros de listas-linguistic e de
projectos de linguas auxiliari e construite...

http://www.cheshire.net/~jjbowks/members.html

le members.html exige multe "bandwidth" il es troppo
grande, nunc io travalia pro facer un pagina plus
parve e organisate in ordine alphabetic.

Io crede que iste nomine del projecto es multo bon,
Auxilingua memora al gente que illo se tracta de linguas
auxiliari, nonne?

Il ha plure ligamines, e io vos invita vider le BIBLIOTHECA
ubi vos incontrara selectiones pro leger in Interlingua e
e le Ligamines al WWW / TTT ubi vos trovara ligamines a un
varietate de cosas in le "inter"nette interrete.

Illo non es tanto graphic como le pagina de ILVI ma...
Si vos visita, per favor dice me como vos gusta de illo.

...e le pagina de ILVI es http://www.geocities.com/Area51/Corridor/7787/

:*)

Tunc usque le proxime...

:*)  Ah, ahh, aahhh G^is!