From:
Horacio Martinez <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 3 May 2000 23:54:11 -0300
Amicos de Interlng:
                               Io ha vidite surprendite como vos ha
discutite super le termino anglese "World Wide Web". Il es ver que in
espaniol se trova sovente le termino "Web". On dice comunmente "sitio (sito)
web" in le medios de comunication massive, ma in espaniol le correcte il
esserea dicer "sitio de internet". Un pouc per snobismo, e un pouc per
commoditate, il es comun transplantar parolas del anglese directemente sin
intentar un traduction adequate pro cata lengua. Iste problema esse visibile
in tote le paises de lingua non anglese. Si on pensa in le phrase "Word Wide
Web" le traduction literal esserea in espaniol "Tela a lo ancho del mundo" o
plus curte e forsan plus significative esserea "Telaraņa Mundial".
                                Un vantage del lingua anglese esse que on
pote formar facilemente noves terminos per le union de parolas cognocite,
per ex.: "website". Iste parola esse multo commun inter le afictionates al
computatores -como io-, ma pro le non initiates, poterea esser multo pouc
descriptive. Io pensa que pro nostre lingua le termino correcte sembla esser
"sito web", o "sito de internet".
                                Le nomine del internet, in IA esserea
"interrete", ma pro le lector occasional de interlingua esse plus
recognoscibile "internet" e iste parola jam esse de facto quasi
international. De alicun maniera, como le estatouniteses inventava le
internet non esserea del tote mal usar su propie parola pro apellar le "Tela
trans-terreste"...

Horacio Martinez
135 nš 2097
Citate de La Plata