From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 16 Apr 2008 15:52:09 +0200
Io era multo felice.
Mi fidantiata e io stava insimul desde plus que un anno, assi nos
decideva de sposar nos.
  Mi parentes nos adjutava per tote le manieras possibile, mi
amicos era contente pro me, mi fidantiata era un incantamento.

Il habeva solmente un cosa che me disturbava: le melior amica de illa.

Illa era intelligente e sexy, alcun vices me provocava, turbante me.
  Un die, le amica de mi fidantiata me telefona e me demanda de vader
a su casa pro adjutar la con le lista del invitatos al matrimonio.
Assi io vadeva.

  Illa era sol e quando io arrivava, illa me susurrava que, proque io
debeva sposar su
melior amica, e confessante me que illa habeva certe sentimentos e desiros
pro me que illa non poteva plus celar, illa voleva haber sexo con me
pro un sol vice,
antea que io me sposava e antea compromitter mi vita e lo de su melior amica.

Que poteva io dicer? Io era tanto surprendite que io diceva nihil.

Illa diceva: 'Io vadera in le camera a dormir. E si tu lo desira, que
tu entra e io sera tue'.
Io admirava como su meraviliose corpore se moveva quando illa montava le scalas.
Io me levava del sofa e io stava in pedes durante un pauco de tempore...

Tunc io me verteva e vadeva al porta de ingresso, io apriva e exiva...

Io vadeva verso mi automobile...

Mi fidantiata stava foras con le lacrimas al oculos e me diceva:
'Io es felice e orgoliose de te! Tu ha passate mi parve proba,
io non poteva seliger un homine melior qual sposo!'

MORAL DEL FABULA:
Que tu lassa sempre le preservativos in le automobile