INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
d gasper <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 8 Mar 2007 09:57:47 -0800
E io pote revelar vos un secreto: Alicun personas
(mesmo su compatriotas) credeva que Antonielly esseva
un femina a causa de su nomine!

Bon 8 de martio!

Donald (non Donna!)

--- "Daniele Nicolucci (Jollino)"
<[log in to unmask]> scribeva:

> Il giorno 8 mar 07, alle ore 13:36, Antonielly
> Garcia Rodrigues ha

> femina a causa de su
> feminin), ma io esseva in
>
> Paupere me! Esque io deberea comprar un perrucca? :D
> Isto non es le prime vice que illo occurre, mi prime
> linea in mi
> profilo super myspace.com es "io vole clarificar que
> io es un homine,
> ben que mi nomine pote semblar feminin a
> non-italofonos". :)
>
> Quando io chattava in chats de esperanto
> (babilejos), multe personas
> [...]

No need to miss a message. Get email on-the-go
with Yahoo! Mail for Mobile. Get started.
http://mobile.yahoo.com/mail