From:
Chris Burd <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 11 Jul 1998 15:05:04 -0700
At 06:23 AM 08 07 98 +0200, Kjell Rehnstrom wrote:

>Il es etiam valorose pensar del facto que le existentia o non de un
>organisation interlingua non necessariemente indica multo. Un del maxime
>interlinguistas era le germano doctor Ruhrig,

Quando io esseva studente de excambio al Universitate de Freiburg in le
prime annos 1980s, io assisteva al un cursa de lecturas per dr Ruhrig, qui
esseva un homine multo sympathic e sage. Infortunatemente a ille tempore io
sapeva ni que un tal cosa como interlingua existeva, ni que dr Ruhrig
esseva un grande proponente de illo.

Chris Burd
Victoria, Columbia Britannic