From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 30 May 2003 20:03:10 +0200
naomi wrote:

> (...)
> Io habe probato anque a aprender esperanto que subito pareva multo
> simplice ma post
> io habe oblidato omne cosa, ista lingua in vice me sembla facile. Forsan
> non es equal pro Cineses o Hindus
> ma pro europeos, si.

In isto tu ha un anima gemello in me. Ego odia leger grammaticas, ego
proba leger textos si rapide que possibile. Certo tu potera apprender
interlingua imitante lo que nos scribe.

In un curso de svedese que ego dava, il habeva un juvene femina de
Islandia. Illa habeva studiate le danese al schola. Illa voleva
apprender le svedese. Ego la precava scriber un curte narration in
svedese. Illa lo faceva. Toto era errores! Ego corrigeva toto. Le
secunde narration era multo plus correcte, e le tertie narration era
quasi perfecte. Assi on pote facer con linguas multo simile. Il es bon
pro un lingua auxiliar haber un alte factor de imitation.

Resta desirar te omne successos in le apprension de interlingua!

Kjell R