From:
Date:
Wed, 13 Dec 2000 07:29:30 +0100
Jay Bowks wrote:

> Non longe tempore retro se considerava al 3xolo2
> un specie in via al extinction; non obstante,
> depois de multo effortio pro conservar lo, hodie
> il se trova non solo in Mexico, ma anque in
> altere paises, como Peru e le Statos Unite.
> Gustarea vos cariciar un xoloitzcuintli? Si
> alcun vice vos ha le opportunitate, vos non
> oblidara iste singular e special typo de can.

Como debe ego pronunciar? Si _xolo_ como espaniol
_jolo_?
e le resto komo _itskuintli_?

Como pote un tal can supportar basse temperaturas.
Debe esser como le humano qui ha currite tanto in
le savannas de Africa que ille perdeva le capillos
pro le abundante sudor, e pro ist nos es calve al
corpore. Al mesme maniera con le xoloitzcuintli,
que no?

Il ha et cattos cultivate in le mesme maniera, ego
ha legite, con stupefacentia. "Ille americanos!"
on pensa prejudicamente ;-)

Mi vicino ha un "basse oviero polonese" (Polski
owczarek nizinny) que pote et functionar como un
caleface-pedes. Le can es non multo grande alcun 2
o 3 decimetros de altura ma ha le aspecto de un
urso polar. Ille typo de can es adaptabile al
climato in Svedia. E le can que ego ha vidite ha
un multo quiete temperamento. Il es multo facile
inseniar multe cosas al can.

Ma personalmente ego non vole posseder un can,
proque illo te face problemas quando on vole
viagiar a locos ubi on non pote haber un can.

Cellus