From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 29 Dec 1999 08:30:36 -0500
Car Mario,
Il es ver que pare que multos de nostre
amicos se ha occupate con situationes
familiar e domestic, multo de nos pro-
babilemente ha vacantias. Io prendeva
iste tempore pigral pro travaliar con le
IED ascii e con le actualisation del
paginas de ILVI e del Projecto Auxilingua.

Ni un mus se moveva... assi va le parolas
del canto infernal, oops, hibernal pro le
festas... e hic al INTERLNG necun move
multo :-)))

Io spera que toto va ben con le amicos
e in special con te Mario depost le
chirurgia. Que tu sia 100% melio tosto
pro le nove millenio, mi amico, io spera
que ille sera le melior annos pro nostre
belle lingua international!

Sincer e amicalmente... e sempre a vostre
servicio con un grande hallo desde mi
parve angulo del globo...
Jay B.
             L(©¿©)K!