From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 20 Mar 1999 18:34:01 +0100
Alcun _neniu_ scribe in esperanto:
>Senkulpigon por ke mi skribas cxi tion esperante , sed kial mi
>akiras æion kiu estas sendata al cxi tio listo dufoje .
>Tio min vere gxenas kaj mi petas vin ke vi sxangxas cxi tion
>por mi . Mi tre sxatus se mi nur akirontus na interlng digest
>se eblas .

(Traduction: Excusa me que io scribe isto in esperanto* sed pro qual ration
recipe  io toto que es inviate a iste lista duplicamente? Isto es vermente
un incommoditate pro me e io vos preca cambiar isto pro me. Io multo
appreciarea, si io solmente va aquirar le interlng digest si possibile.
* Isto es un poco difficile, viste que iste lista es in interlingua, sed
nos voluntariemente auxilia un amico in le mundo del linguas international.
)

>gratias ago ante !

Gratias in avantia!

>je la fino lasta demando : kial estas cxi tiu retposxtlisto plena da multaj
>                                       aliaj esperantanoj ; sxajnas ke cxiu
>homo kiu
>           lernis interlingvon lernis esperanton ante

(Traduction: Finalmente ancora un question: Pro qual causa iste lista es
plen de multe altere parlatores de esperanto: sembla que cata humano qui
apprendeva interlingua etiam ha apprendite esperant antea. )

Responsa: Non omne le personas qui parla interlingua ha apprendite
esperanto antea. Io cognosce plure interlinguanos in Svedia qui ben parla
interlingua sed non ha succedite apprender esperanto.

Personalmente io apprendeva esperanto qua le prime lingua estranier. Io lo
usava sufficemente multo, sed habente venite in contacto con interlingua io
rapidemente era convincite del plus grande resourses de iste lingua.
Apprendente interlingua significava pro me leger textos in un magasin
interlingua e postea tentar applicar le lingua a uso practic.

Io pensa que il es satis natural, que si tu usa un lingua international le
qual non sembla avantiar ultra un certe nivello, du es inclinate testar un
altere possibilitate. Interlingua justo faceva disponibile un tal
possibilitate. Il es tanto simple.

Kjell Rehnström
Vänortsgatan 87
752 64  UPPSALA