From:
Date:
Sun, 10 Mar 2002 15:29:48 +0100
> [...]
>experientia del UNESP  (universitate public brasilian) del urbe Araraquara
>ab material alternative producite per le Gruppo de Studios e Recercas
>Philosophia pro Infantes (GEPFC) e ab le application de iste material in
>duo projectos de extension universitari.Al fin, nos face un relectura de
>Lipman in le qual nos exalta le importantia de adequar iste Programma
>nord-american al contexto educational brasilian e nos allerta sur le
>besonio del instructor, in su processo  formative permanente, characterizar
>se como subjecteo autonome e dotate de reflexion.(Paula Ramos de Oliveira)

Io prova e tu verifica, io ha intendite mantener le texto integre.
Ciao,
Mario

Estimate Seniores,
Omne comenciante de un lingua precisa su gradimento a reciper adjutas. Isto
anque advene con me. Qualcuno pote adjutar? Ecce le texto:
SUMMA DE THESIS
Philosophia pro le formation del infantes. Le question central de iste
studio es le defensa del introduction del philosophia in le curriculo e que
iste disciplina debe inceptar a esser docite in le prime annos scholar. Pro
isto, nos ha partite ab le studios de Matthew Lipman, philosopho pioner in
iste initiativa e ab su Programma Education pro le Pensar - Proposition de
[...]
contexto educational brasilian e nos allerta reguardo al besonio del
instructor, in su processo formative permanente, de characterisar se como
subjecto autonome e dotate de reflexion.(Paula Ramos de Oliveira)
Gratias
Newton Ramos

MSN Photos è il metodo più semplice per condividere e stampare le tue foto:
http://photos.msn.it/Support/WorldWide.aspx