From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 24 Jan 1998 22:26:02 -0500
From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Jay,
>  Io es felice que vos ha recuperate del colpo super le capite.
>Necun damno al cerebro! Sia caute quando sub tectos con nive e
glacie.
>Stan

Le recuperation non es total, io infelicemente ha duo cornos al
capite como un rhinocero e varie lascerationes claudite nunc.
Mais io pote nunc regressar al travalio, e isto es multo bon
novas.

Mi cerebro es felicemente cooperante con le resto del corpo :-)

Per ration incognite mi pede sinistre e le le spatula alsi ha un
pauc de dolor. Un amico mie me diceva que le omne corpo es
connectite per le nervios e ille crede in le reflexologia... ubi
le
massage del pede ha effectos al resto del corpore... mais io
le diceva que io sape que omne le corpore es connectite jam
que le "foot bone's connected to the leg bone, the leg bone's
connected to the knee bone" etc. :-)))  Mais illo me pare multo
de "hocus-pocus" (illo es del Latino "hoc est corpus", nonne?)

Quando io vadeva al alto del scalas al casa de un persona que
nos esseva a visitar, mi pede esseva in le processo de sustener
mi corpore integre e quando io me altiava le glacie descendeva,
illo esseva un problema del materias physic, duo materias non
pote exister in le mesme spatio... e... chocca-plunk!

Al novas del CNN io auscultava que in un avalanche in Italia
studentes moriva... io crede que le narrator diceva que varie
centos de tonnas de nive cadiva del montania!

Esque nos ha un Etate Glacial ?

Le nocte anterior nos in Nove Hampshire habeva un mixtura
de nive e glacie e pluvia glaciante... le situation esseva como
Janne describeva in su pais alsi. Le stratas esseva un rink del
hokey!

Refrigeratemente...
Jay B.