From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 8 Jun 2003 17:35:08 +0200
naomi wrote:

> No Jollino, io non me vantarea multo re isto, io non es secura que le
> castiliano sia plus difficile, al contrario
> anque si illes non pronuncia la H como le italiano
> illes ha minus problemas que nos (italianos) pro recognoscer le parolas
> e su origine.
> Io non crede que la solution italiana de usar la H solemente pro non
> confunder un parola con un altra
> sia un bon solution.
> ho
> hai
> ha
> []abbiamo  (manca le H initial)
> [...]

Exactemente, Naomi! Isto es le difficultate pro - al minus - me. Le
italiano non es troppo difficile leger. Quasi toto que io lege in un
jornal io comprende. Le problema es omne le verbos que ha le aspecto
irregular. Si on ha duo formas in un lingua isto augmenta le tempore de
apprender per le quadrato, assi si tu besonia 3 minutas pro apprender un
forma tu besonia 9 minutas pro apprender duo diverse formas. (Le exemplo
es solo un modello).

Amicalmente

Kjell R