From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 17 Aug 2002 15:32:41 +0200
Car Newton Ramos de Oliveira, io observa in le Deutsch-Interlingua
Wörterbuch (in Babylon) que le germano "in Detail" se rende in detalio, assi
"le bon Deo se manifesta in detalio".
>Ascribite alcun vices ad Aby Warburg, altere vices a Flaubert.
Un sorta de copyright! Isto me diverte sempre.

>17) Io me perdeva intra me perque io era dedalo, et hodie , quando me
>sinto, il es con nostalgia de me  (Mário de Sá-Carneiro)

In iste caso mi attention cadeva in tu "sinto" perque in mi dialecto, illo
stricte e actualmente poco cognoscote in iste formas, sinto significa
tsigano. Io prova un mi version:
"Io me perdeva in me mesme perque io deveniva un dedalo; quando io me senti,
io ha nostalgia pro me(a illo tempore)" (si io ha interpretate ben iste
reflexion)

Belle iste labor!

Ciao,
Mario

MSN Foto č il sistema piů facile per condividere e stampare foto online:
http://photos.msn.it