From:
Date:
Fri, 28 Jan 2000 11:49:21 +0000
Car Amicas e Amicos,

in iste periodo io ha facite multo recurso al Servicios Public de mi Pais,
le Belle Italia.
Io non habeva le habitude de sentir me mal, ma le etate porta anque iste
novitates.
Io ha passate un vita de labor a "pagar taxas" e como totos, in iste casos,
io habeva un discrete facilitate a exprimer un judicio critic: Quanto io
paga! Io sol supporta le costo de un functionario de mi Stato! E assi de
iste proposito.
Ora io es multo proxime al pension e io deberea haber un liquidation de mi
subsidio mensual in proportion a quanto io ha pagate de taxas o, al minus,
al melior profito que io ha consequite in le ultime dece-cinque annos.
Isto es un recuperation positive e io spera de gauder lo pro un bon numero
de annos.
Io ha facite  recurso al Servicios sanitari de mi Pais.
Anque in iste caso io ha trovate gentilessa, disponibilitate, competentia e
efficientia.
Io ha passate un vita a protestar perque io pagava multo.
Ora io debe passar un altere vita a gauder de iste avantages!

Le facto debe esser un altere. Forsan uno ha difficultates a habituar se al
annos que augmenta.
Io me diceva: tu debe viver tu etate con illo que le etate comporta. Io
deberea mitter isto in practica.

Ciao,

Mario

Mario Malaguti
(mailto:[log in to unmask])
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.telegrupigi.com