From:
Date:
Sun, 3 Dec 2000 22:34:21 +0100
Ciao Peter  (Dr. Peter Dominic Kambic) e benvenite al lista Interling.

Excusa me si io te responde anque in le mesme lista.
Io face isto perque tote le amicas e amicos del lista son sempre felice de
cognoscer que nos ha un nove membro e illes son sempre disponibile a
adjutar le
novicios.

Ciao Peter e benvenuto alla lista Interling.
Scusami se ti rispondo anche nella stessa lista.
Faccio questo perche' tutte le amiche e gli amici della lista sono sempre
felici di conoscere que abbiamo un nuovo membro e loro sono sempre disponibili
ad aiutare un principiante.

Tu jam scribe ben in italiano e interlingua te ajutera multo con le italiano.
Si tu vole corresponder in italiano io sera sempre a tu disposition.
Pro le grammatica de interlingua, visita le sito
http://www.interlingua.com
de ubi comocunque (vide ligamines) io te signala iste paginas:

Tu scrivi gia' bene in italiano e interlingua ti aiutera' molto con
l'italiano.
Se vuoi corrispondere in italiano, io saro' sempre a tua disposizione.
Per la grammatica d'Interlingua, visita il sito
http://www.interlingua.com
da dove comunque (vedi ligamines) ti segnalo queste pagine:

Interlingua Grammar (IG)
http://www.geocities.com/linguablau/
http://www.lilak.de/int/int01.htm
http://adam.cheshire.net/~jjbowks/iagram/iagram.txt (texto pur)

Si tu vole un introduction al grammatica le plus simple vide al pagina:
Se vuoi un'introduzione alla grammatica piu' semplice vedi alla pagina:
http://www.interlingua.com/europa/grammatica.html
Iste era mi prime grammatica!
Questa era la mia prima grammatica!

A leger te presto a mi adresse, ma anque al lista, non facer te problemas:
scribe sin pavor!
A leggerti presto al mio indirizzo, ma anche nella lista, non farti problemi:
scrivi senza paura!

Mario de Treviso, in Veneto (Italia)