From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 13 Mar 2003 09:21:57 +0100
Timothy Finan wrote:

> (...)

> In Chile io va a travliar como "pionero" en mi religion.  Cinque
> annos retro io converteva al fide Baha'i e ioes multo active isto.
> Io lo mentiona proque ha multo discution in le lista sobre religion
> mais nuquam videva mentionar a iste nove religion que ha como scopo
> le unification de toto religiones monotheistic.  Si tu ha interes in
> isto io pote scribir plus in otra communication.

Multo interessante message!

Le fide Baha'i non es estranier a iste lista. Ante alcun annos io
scribeva a interlng in re le fide Baha'i, quia io visitava le gruppo de
Baha'i ci in Uppsala. Le ration era un invitation de un baha'i qui se
interessava in interlingua.

In al minus 3 vices io parlava con le credentes Baha'i e apprendeva
varie cosas in re le fide.

Io poteva constatar que le fide non es multo compatibile con mi proprie
vision al mundo, ma multo interessante.

Amicalmernte

Kjell R