From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 6 Aug 1997 18:49:40 -0400
http://www.cheshire.net/~jjbowks/langlink.html.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Il non es integremente impossibile haber lo toto in un systema,
Linux es un tal solution pro le personas que vole haber le facie
de Macintosh sin haber que comprar varie machinas.

Linux es un systema basate in le specificationes POSIX, e que imita
a Un*x. Il es alsi possibile obtener programmas que face que un
machina con Linux se usa como un computator usante Windows o Macintosh,
alsi Motif e Solaris. Le programmas de Macintosh pote functionar sub un
traductor de software, alsi Windows in un programma emulator nominate
Wine. Programmas de MS-DOS alsi pote functionar sub su emulator respective.
Le problema es que Linux es disveloppate pro personas
travaliante voluntariemente e non es un Compania per se.

Le salute de Apple ha essite in question jam pro multe tempore, io
crede, que le problema es in perder le vision del originatores del
compania. Steve Wozniak e Stephen Jobs credeva que il esserea un
bon idea facer le computator plus util e usabile pro le persona
que non ha milliones pro gastar in machinas.  Le anuncio de television
ubi le juvene femina va currente con un martello e rumpe le imagine
del Big Brother "Grande Fratro" in le vista de omne le zombies que
audi le propaganda del imagine, le Macintosh de 1984 habeva un vision
un proposito, nunc Apple non ha necun vision, solmente le frustrante
ambition pro le dollar. Stephen Jobs nunc es le Capitan de Apple,
qual es su vision?

Le machinas negre de NextStep esseva un grande fracasso con le populo.
Le idea de fabricar machinas hodie pro le uso del persona in su casa es
le successo de Microsoft, non solmente in le areas de travalio, ma in
le casa. Isto era le function de Macintosh, ma nunc Microsoft ha sapite
como vender su vision al emptor focal. Un foco in cata caverna, un
computator in cata casa. NextStep esseva un bon systema de operationes,
si io habeva bastante moneta io haberea acquirite un de su machinas
quando le precio bassava. Ma le costo era prohibente. NextStep alsi
es bassate sub Un*x. Linux ha un emulator pro NextStep alsi.

Le avantage del emulatores in Linux es que illos pote usar un machina Alpha
con plus de 200Mhz, io sape que nunc il ha machinas per Digital (DEC) que
functiona a 500Mhz e que pote usar Linux. Le avantage es le utilitate del
systema con le machinas Intel, e non le Alphas, jam que le Pentiums e 486
son a "plus e plus" bon mercato. Ma Linux alsi functiona con un 386 e
solmente 4Mb de memoria RAM (non multo rapidamente, ma functiona).

Forsan Stephen Jobs con su experientias in NextStep (e Un*x) ha un vision
de usar programmation similar a Linux, qui sape?

Le opportunitate de Microsoft pro adjutar a Apple es un cavallo de Troia.
Io non es secur si Microsoft vole haber un parte del action pro mantener
a su competitor, illo me rememora del libro 1984 ubi le nationes faceva
le guerra e nemo ganiava, ma hic le Grande Fratro es Bill Gates.

Ma como sera le futuro, le promissa de Java pote ser un indication...

Java face possibile usar differentes machinas con differentes systemas
de operation con le mesme applicationes. Vamos explicar, Java es un
lingua de programmation quasi como "C++" ma sin "pointers", un programma
scripte in Java pote esser executate pro un machina de Un*x usante
Solaris, o un Pentium con Windows95. Un compilator, le programma de
compilation in cata machina, programmate pro cata typo de machina pote
compilar le instructiones scripte in Java e traducer los al lingua
de machina appropriate. Tunc illo es como in le vetere tempores de
programmation in BASIC e le Apple II e 8086 PCs -- ubi cata machina
habeva su traductor (o emulator computatorial) de BASIC. Excepto nunc
nos habe plus graphicos e necessita plus memoria.

Linux es gratis, illo es disponibile super le Interrete o in forma
de distribution in CD-ROM. Il ha sitos de information pro Linux e varie
gruppos de notitias in Usenet. Voluntarios in le Interrete travaliava
e usque nunc continua su travalio in disveloppar un systema pro le
persona con vision ma con pauc dollares.

Amical e sincermente,
Jay B.

----------
> From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
> To: [log in to unmask]
> Subject: Apple Computator
> Date: Wednesday, August 06, 1997 5:46 PM
>
> Essente un devoto de computatores de Apple desde lor inception, io ora
> lege cata die con anxietate le confusion de direction al plus alte
nivellos
> al Compania de Apple. Lor executive in chef Gil Amelio ha essite fortiate
> resignar justo quando le nove systema de operation OS8 es presentate al
> publico.
[...]