From:
sigmund lofstedt <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 8 Mar 1997 18:00:30 +0100
Kjell Rehnstrom wrote:
>..
> Quanto al anglese _rescue_ io pensava que _salvar_ pote esser sufficiente,
> ma forsan vos lo percipe como un parola solo religiose.=20
>
> Stenstr=F6m ha in su dictionario interlingua-svedese:
> succurrer - bist=E5, komma till unds=E4ttning
>
> lo que io usarea in le sequente significato:
> Nos habeva sedite sur le balsa in le medie del oceano durante duo dies,
> mangiante pisces, que nos poteva captar, gratias al utensiles de pesca que
> si felicemente se trovava a nostre disposition.=20
>
> Dum le matino le tertie die un nave del marina iguano veniva a nostre
> [...]

Kjell, fratre,

   Il es un pauc dificile conjecturar que es tu problema ver, proque le
parola
salvar es utilisate in connexion con salvation de naufragios, le qual a
pena
porta alicun notion religiose, he  :^)?  Le dictionario eng-:i: me dice:

   RESCUE n salvamento, salvation; v salvar

   Le parola (:i:) succurer connota, al minus al mi dictionario ng-:i:
plus
stricte le vocabulos "aid, help" in englandese, a _donar_ qualcosa, ma
salvar invoca le idea de _prender_ alique o alicuno.

Forsan ha io no comprendite?? Mais post seditende sur le balsa in le
medie del oceano durante duo dies il non face differentia si on es
salvate o succurrite..

:-))

Amicalmente,

Sigmund