Date:
Sat, 26 Jun 2004 01:07:07 +0200
Pawel Wimmer scribeva:

> Io protesta calorosemente. Le plus belle lingua del mundo es le francese
> (tamen, que vince hodie Grecia!), italiano es le secunde, le tertie es
> Interlingua :-)
> Pawel

Io opina que omne preferentia es personal e non demonstrabile in absolute.
Generalmente, le proprie lingua matre es le plus agradate, ma anque altere
factores pote influer, como le fascino del exotic o del antique. Pro exemplo,
io agrada multo le sono del Danese sin comprender lo, le Occitan quia es le
lingua del trovatores, le Latino quia esseva le lingua de mi ancestres, etc.

Tote le linguas es belle

robocap