From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 2 Jul 2001 23:27:24 -0400
Car Thomas,
Benvenite al Interlng!
Il me gaudia multo leger le novas que tu te ha abonate al lista de Interlng.
Io spera que tu ha un multo bon experientia con iste lista e si tu necessita
adjuta con qualque cosas pro facilitar tu apprendimento de iste belle lingua
auxiliar non dubita de inviar me un message.

E nunc, como va le cosas celtic con te? Si io memora ben
tu ama celle cosas, nonne?

Ecce tu trovara un gruppo multo amicabile e que recipera ben quasi omne
themas del qual tu vole conversar.

Hodie in Nove Hampshire le temperaturas esseva ideal!
Io spera que Boston esseva equalmente agradabile.

Con reguardos amical,
Jay B.