From:
Date:
Wed, 8 Nov 2000 07:21:53 +0100
Al 06.21 08/11/00 +0000, Jay Bowks ha scribite un message facente uso, al
minus pro illo que io vide a mi monitor, del jalne de del violette.
Iste duo colores ha un historia triste e le secunde face melancholia.

Angelo: Que facera tu reguardo a iste invitation?
Mario: Ora? Il es justo le hora de facer un belle breakfast!
Angelo: Non usa tu jentaculo?
Mario: Illo poterea restar me indigeste. Jentaculo? De ubi venira isto?
Angelo: E re le invitation per Jay?
Mario: Jay sape que le Biblia non me es familiar e que io ama le vita. Iste
vita!
Angelo: Ma le Biblia . . .
Mario: Le Biblia! Le Biblia! Le Biblia! Io non pote attristar me al matino.
Io non ha ancora sorbite mi caffe.
Angelo: Tu dice de toto pro non responder.
Mario: Ha io mi cultura?
Angelo: Uhmm?
Mario: Ha Jay su cultura?
Angelo: Io pensa que si!
Mario: Vide como tu me considera! Tu da plus credito a Jay!
Angelo: Ille ama le Biblia . . .
Mario: Bon! E io ama le marmelada, assi cata uno ha su libere amor! Ma vide
tu iste Angelo e iste Jay! Que ha facite de mal io iste matino? Ha tu
preparate iste caffe?
Angelo: Iste cosas non me compete.
Mario: Justo, assi si cata uno face le affaires sue . . . le mundo a iste
hora poterea gustar se un bon caffe!

Vide, car Jay, tu deberea dar ascolta a Stan e facer a nos le placer de
lassar nos con nostre convincimentos. Scribe tu que le Testes ha
persecutiones? E in iste lista? Non sera vos qui rumpe troppo?
In mi Treviso le personas expone iste aviso al latere del campana de porta
de casa: No Testimoni di Geova! Sape tu Jay?
Alora perque non pote nos restar amicos como homines, como cives del mundo?

Io vole esser lo sin Biblia! Isto te disturba?

Ciao,

Mario