From:
Date:
Wed, 29 May 2002 11:25:10 +0200
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>

>Hm, 43 grados sembla esser un poco troppo! Esque tu habita in un turro, o
>esque
>ego ha mal comprendite qual cosa?

Al interior de mi domo io ha exactemente 43 grados que io percurre pro
ascender e descender plus vices al die.
Al etage a terra io ha le ingresso, le servivios e le garage. Decetres
grados supra io la le cocina, le sala a dinar e le "mezzan"; illo era le
bureau del XIII seculo, ora illo es un parve studio-salon.
Dececinque grados supra io ha le ver salon, mi camara e le toilette; al fin,
dece cinque grados supra io ha le mansarda, ubi io vive le major parte de mi
tempore.
Al fin de un die io habera facite circa mille grados e isto es mi gymnasio
private!

>Si iste "tu" es "ego" - o certo io que tu preferea que io dice - io non
>pote
>dar un bon responsa. Interessante proque quanquam ego comprende cata
>parola,
>ego non comprende exactemente lo que tu vole dicer. Quasi le objectivo,
>qual
>responsa tu expecta, si assi dicer...

Plus simplicemente io poneva a mi mesme le domanda: que ha tu (Mario)
pensate . . .

Ciao,

Mario