From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 3 Jun 1997 23:23:41 +0200
Ensjo (Emerson José Silveira da Costa) wrote:

> Salutes, omnes!
>
> Io suppone que il es de cognoscentia de omnes que il ha un gruppo a
> preparar un presentation super le grande potential de Internet pro le
> diffusion de Interlingua.
>
> Un del suggestiones commentate in le gruppo es le possibilitate de
> establir conversationes on-line inter le "communitate interlinguista
> internetic" e le "station Strasbourg" que functionara durante le
> Conferentia.
>
> Qual es vostre opinion quanto a isto?

Salute!

Io ha probate alcun del programmas proponite e ha habite breve
conversationes de Paolo in ICQ e con Ensjo con Nautilus. Io opina que
ICQ ha le advantage que on pote seliger in avantia con qual personas on
desira parlar (e communicar generalmente). Tu ha le lista con personas
que tu authorisate al communication e tu pote semper vider qual son
connectite insimul. Per me le plus interessante es a communicar con
altere personas in interlingua  quando nos desira lo e non esser
involvite in conversation con personas estranie in altere linguas.

Io es tentate installar PowWow pro probar lo, ma io non sape si io va
crear un chaos per collisiones con ICQ. Io intende continuar usar ICQ.

Jan
--
Jan Armann
Fagelstigen 21; S-904 21 UMEA, Sverige (Sweden)