From:
Paul LeCorde <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 17 Mar 2004 14:40:39 -0500
>Ex un tal analysa-alternative del systema actual, il poterea nascer -inter
>alteres- anque propositiones, como per exemplo, un economia que es basate
>super un reticulo de cooperatives.
Multo interessante!

>Ma in prime loco on debe comprender le principios fundamental del division
>del labor human
E io non los comprende completemente. :-)

>Car Paul, ora io no sape si il es politicalmente correcte, publicar
>theorias
>detailiate in iste lista e io no sape si le altere participantes realemente
>son interessate per mi pamphleto(s).Ben que il me gustarea a continuar
>expressar mi pensamentos de iste thema, in Interlingua
Io vermente comprende isto..  es plus probabile que illo non sera
politicamente correcte.  In gruppos de email tal como los de yahoogroups,
il ha spatio disponibile pro poner tal documentos si inviar los a tote
membros del gruppo.  Io non crede que isto es le caso con Interlng.
Io sera interessate in reciper un copia de tu documento quando illo es
finite. Si necessari, tu pote inviar lo directemente a mi a iste adresse

>Dunque le question al lista: Esque es il d'accordo pro vos, quando io adde
>un annexo in formato PDF de -vamos a dicer 10 paginas- pro continuar a
>explicar iste "nove" theoria economic, al e-mail proxime ?
Nos attendera le responsas de alteres in le lista re iste question.

Es bon saper que il ha personas travaliante con le subjecto de economias
alternative.  Io ha pensate de illo pro plure annos (ma io non es un
economista).

Salutes amical,
Paul

MSN Toolbar provides one-click access to Hotmail from any Web page – FREE
download! http://clk.atdmt.com/AVE/go/onm00200413ave/direct/01/