From:
Tom Croft <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 12 Oct 2003 17:30:25 +0100
Recentemente io ha site, como, parlante con juvenes?  E illo es
sovente, como, totalmente irritante?  Proque illes leva su voces al
fin de su phrases?  Como si toto que illes dice es, como, un question?

Le implication es como si le ascoltator es totalmente stupide?  E le
parlator anque?  Io ha in facto vidite un femina _scribe_ un puncto de
interrogation post un phrase que _non_era_ un question?  Ella
probabilemente pro mente ha bile?

Io credo que iste malediction veni, como, de "operas sapon" (dramas
televisual mal) australian.  O forsan le 'vil programma `Friends'.  Io
non me inquieta[ra], io solmente vol que iste diabolismo se stop!