From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 3 Oct 2001 07:24:42 +0200
Iste message parte con un die de retardo. Io non es plus libere!

Hodie Sergey Belitzky <[log in to unmask]> scribe un interessante responsa que io
ora debe comprender ben e postea responder.
Le thema require un reflexion perque io non es experte, ni io ha un valide
cultura religiose.
Totevia io pensa que le homines es equal sin distinctiones de sorta. O
melio: nos es diversissime, totevia nos ha le mesme derectos e deber; o
melio, nos intende illos (derectos) in maniera diversissime, comocunque nos
debe gauder de nostre diversitates e provvider a mantener illos como un
ricchessa que pertine a totos.
Isto pro me es jam un belle reporto con mi Patre Eterne. Ille de tote le
homines, comocunque nos Le nomina.
Io respondera.

Ma ora io debe cercar de resolver un curiositate. Io lege in tu message:
>Date: Tue, 2 Oct 2001 17:00:18 +1100
Como es iste facto si anque io es al mesme die, ma al hora decime del
matino?
Un facto de 'time zone', de fuso horari, obviemente. Io comprende isto!
Ma io non sape de ubi tu es, car Sergey.
Io vive a Treviso que ha iste coordinates goegraphic:
45.40 Nord e 12.15 Est. Le region es Veneto in Italia, UE!
E tu, ubi vive tu? (Citate, Region, Stato)
Gratias e ciao,

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp