From:
Date:
Sat, 7 Jun 1997 11:37:35 +0200

>Potesser isto es proque olim le suisse esseva soldatos qui induceva le
>terror in lor inimicos, e illes esseva frequentemente soldatos de
>fortuna, usque illes discoperiva que illes occideva le un le altere
>per junger ambe lateres.
>
>Stan Mulaik

Kjell scribe:
In Svedia il ha le inferno e in Danmark le celo. Assi:
Le loco _Hell_ que es inferno in anglese. Le habitantes probabilemente
habeva prendite le _vete_ foras del parola pro non inducer pessimismo.

In Danmark il ha _Himmelsbjerg_ Monte Celo e isto es le veritate proque illo
es imprimite in spisse libros.

Que es _Prohibitionia_? Isto es Svedia describite per medios danese si on va
creder le medios svedese!

Melior in tal casos tener se al INTERLING MAILINGLIST. In nulle loco plus
proxime al veritate! Isto non es seriose ma un consequentia de mi humor
idiolectic.

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S - 75264 Uppsala