From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 24 May 2001 19:11:34 +0200
From: "Kjell Rehnstrom" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Tuesday, May 22, 2001 9:49 PM
Subject: Re: Filios de un Italia minor

> Ego nunc non me recorda si ego lo legeva o videva
> un programma de television in re le albaneses in
> Italia. Isto era multo interessante, proque ego
> habeva habite le idea false que il ha in principio
> solmente italianos in italia, salvo le tyroleses
> el e ladinos!
>
> Bon quando tal false ideas es corrigite.
>
> Cellus

Le cummunitates albanese son multo parve e disponite per tote le Italia
meridional, super toto in Calabria e Sicilia. Al interior de Sicilia in
provincia de Palermo il ha un plana nominate "Plana del albaneses". Isto
indica un lor antique arrivata in le grande insula mediterranee. Le feminas
usa ancora a vices lor bellissime vestimentos historic e illes son de
religion christian orthodoxe, durante que hodie in Albania le majoritate del
population es musulman. Iste emigration ha initiate in le XV seculo e ha
continuate per al minus 200 annos. Hodie in Italia il ha circa 50 communas
de population albanese e con un total de 100.000 personas albanese-parlante
(arbereshe).
Le arrivata recente de 60 - 70 milles de albaneses ha portate gravissime
problemas a character social, ordine public, criminalitate, droga,
prostitution. etc. Ille es forsan le communitate estranie qui plus ha habite
e ha ancora problemas de integration social e cultural in mi pais!
Hodie, e isto me displace a dicer: "Tu es un albanese!" es synonimo de
persona prave, violente, indolente, pigro.

Luca Ghitti
Via Rivadossa, 9/a
25042 Borno (BS)
Italia