From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 23 Oct 1998 09:35:05 +0000
1 - Car Stan,
non existe pro te le e-posta personal?
Tu scribe un linea de texto e occupa le lista con plus de 13 lineas.
Considera, per favor, tu Re: Haja o que houver.
Si tu es un factotum in tu domo con equal criterios on debe fider se a su
angelo tutelar.
Como va tu nove automobile?
Oh! Etiam Jan te ha scribite re le mesme thema.

2 - Car Stan,
io habeva decidite de facer silentio in le lista re lege de datos personal,
ma iste io non pote, ma realmente non pote, evitar te lo.
Tu scribe: <Re: Quanto al lege de datos personal
Kjell,
Il es ora multo simple:  informa le politicos que si illes non
elimina aqueste lege stupide, vos va votar pro le opposition!>
On trova tu e Kjell R. sempre activos.
Tu adjunge, in le medio de altere: <In le Statos Unite un tal lege esserea
contra le Constitution> e etiam: <... si vos ha la Constitution>.
Vos scribe e scribe de toto.
Bon, tu sera un professor statounitese de universitate, ma quanto a cultura
in general tu te dedica a manifestar lacunas enorme e tu scribe re factos
europee etiam in pressa in interlingua.
Pro exprimer lo plus breve la lege de datos personal ORIGINA in le Statos
Unite de America.
Illa non es fructo del cultura juridic europee.
Defini tu stupide iste lege?
Ha tu scribite re Clinton?
Qui es le presidente pro vos?
Ha essite un lection al mundo de civilisation le spectaculos que vos ha
recitate e repetera?
Non son illos datos personal?
Un italiano con duo milles annos de training a evitar leges inusabile
forsan non haberea jammais respondite, ni renunciate a su privacy e desiros.
Ah, nos practica le sacramento del confession!
Le confessor inquire, ma nos, del etate infantil, nos ha un relation
immediate con le Patre Misericordiose-confessor, assi nos ha apprendite
como arrangiar nos.
Es vos candidos?
Ciao,

Mario,