From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 20 Nov 2000 17:51:10 +0100
Al 16.17 20/11/00 +0000, Jonathan Julius Dobkin ha scribite:
>In anglese on dice "global warming."
>
>Io viveva le prime 18 annos de mi vita (1962-1980) in
>un appartamento in le dece-secunde etage con un vista
>de Riverside Park e le Fluvio Hudson. In le 1960s e 70s
>il era, in januario e februario, grande pecias de glacie
>flottante in le Hudson, pecias plus grande que le naves
>in le fluvio.
>
>Ma hodie, quando io visita mi patres (in le mesme
>appartamento) in januario e februario il non ha necun
>glacie in le fluvio, e mi patres dice que solmente un
>anno in le 12 o 15 passate il habeva glacie in le Hudson.

Io non recorda un mense de novembre assi pluviose in mi Treviso. Illo es de
un tristessa unic. A Treviso, como sempre, nos non ha problemas, ma
ubicunque in Italia iste autumno porta lapsos de terreno e alluviones.
In plus al frontieras con le Francia le growers (elevatores?) italian face
picchettos pro impedir le importation del carne francese. Ma como es iste
facto? Non habeva nos trovate que le herbivores se poteva nutrir con
derivatos del carme animal?
E non elevava nos le pisces, sempre con le mesme derivatos!
Le pueros de sex annos ha le pulmones in le mesme stato de uno de mi etate:
60 annos!
Ma Stan Mulaik scribeva in iste lista que nos debe experimentar e haber
fiducia.

Mumble, mumble, mumble . . .

Pro me, alcuno face le astute, e le homines non es cives!
Belle fortia! Nos debe nutrir nos de vegetales como le oves!
Le vegetales? Illos es contaminate!
Que facer?
Nos pote attender le tempore necessari a constituer le anticorporos!
Que pensava vos? Pensava vos que nos poteva exiger un altere maniera de viver?
Ubi es illes qui ORA exige iste garantia?

Mario, un vetule in production de anticorporos!
Uno qui ha passate su vita a cercar un ideal de cive que se idealisava
solmente in su capite. Ma vos videra hodie illo que decidera illes del UE!