From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 30 Jan 2000 11:16:01 -0500
Car Artemio,
io spera que tu remane in iste lista
pro un longe tempore contente e gaudiante
le amicitate del altere subscriptores del
lista.

Io te vole parlar hic in publico con
parolas tenere ma con consilio si tu
lo vole acceptar. Io ha trovate le
lista INTERLNG un del plus amical del
listas in qual io ha essite membro.

Per favor non dice que Wahl esseva
un facista linguistic pro que ille vermente
suffreva al manos de ambe campos in le
guerra mundial. Ille non es in mi opinion
un facista. Io viveva in Espania pro 14
annos sub Franco e pote dar te un idea
interessante de mi vista proprie del
fascismo in action. Ma io es secur que
Wahl non es fascista, in senso politic
o linguistic. Multe linguistas de su
tempore es nunc reguardate como un
pauc prejudiciose contra culturas
non-occidental, ma Wahl credeva in le
possibilitate de pace inter nationes.
E regrettabilemente suffreva multo in
quanto al tractamento per le governamentos.

Io admira al Sr. Wahl, tanto como linguista
extraordinari e como persona de character
bon e juste. Ma io nunquam conversava con
le senior personalmente :-)

In quanto a Allan, ben, Allan es un altere
cosa, ille es un ver juggenaut del convictiones
proprie ma non un fascista. Ille ha un amor pro le
placente amicitate e como io ha potite vider in su
messages in iste lista un senior de bon
character e de fidelitate a illo que ille
crede firmemente, isto es un bon characteristica
e un ration proque io pote affirmar que Allan
es un del personas plus sympathic e amical
que io ha cognoscite in mi experientias
cybernetic. Un die io volerea haber un bon
vino rubie e pan con "jamon serrano" con ille.

Assi que per favor considera le impacto del
parolas tue. Io alsi scribe cosas de vice a
vice de mi corde e io sape que tu como persona
interessate in le traditiones roman pote
incontrar multo in commun con Allan. Ille
etiam ama le tradition e le cosas roman. Per
favor considera le parolas que pote ferir
e comenciar guerras de flammas.

Tunc, per favor considera tu parolas e le
proxime vice vide su impacto ante de inviar
le message.

Multo amicalmente, e con bon intentiones,
Jay B.

             L(©¿©)K!
http://adam.cheshire.net/~jjbowks