From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 24 Mar 2001 09:10:15 +0100
[...]
> Non oblidar que le populationes hodierne de Turchia non son toto
descendite
> del invasores turc ex Asia Central. Le populos existente de Anatolia non
> era annihilate o expellite. (Io non parla ci del vintesime seculo -
> massacres anti-armenian, expulsiones anti-grec - ma del seculos previe).
> Multe descendentes del Cappadocianos, Bithynianos, Lydianos, etc. del
mundo
> antique se assimilava al cultura turc, convertente se al Islam e adoptante
> le lingua turc. Dunque le populationes italian e turc son affin, proque
> [...]
    An il es possibile admitter etiam un influentia del colonias grec in le
Italia meridonal, le sinominate Magne Grecia? Successive emigrationes de
populos grec dum le domination byzantin ha create alicun insulas dialectal
grec in Apulia e Calabria ancora existente.

     Effectivemene io me senti un consanguineo remote de Oetzi!

    Oetzimente Vostre.

    Luca Ghitti