From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 15 Mar 1999 18:53:33 -0500
Ben dicite Ivan!
Mi appreciation de interlingua cresce con mi
uso de illo. Le beneficio de poter communicar
nos con altere personas in iste lingua belle e
melodiose pro me significa un fenestra aperte
al pensamentos del individuos de diverse
fundamentos cultural. Isto es un education
multo valiose in mi opinion. Poter conversar
e intercambiar ideas, malgrado le differentias
de punctos de vista, es ration pro immense
celebration!

Chin-chin
Jay B.