From:
Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 13 Sep 2003 16:32:58 -0400
>Ma il es ben possibile (forsan mesmo probabile) que
>nostre CIA assassinava Olof Palma a causa de su
>criticas fortissime contra nostre guerra criminal in
>Vietnam.

Io crede que tal ideas veni de leger troppo le pressa
paranoide que vive pro le conspirationes. Tal lectores
es victimas qui prosperer in imaginar se le victimas de
grande poteres pro justificar lor sentimentos de odio
verso le resto del humanitate.

Qual possibile beneficio haberea isto quando al mesme
tempore in le Statos Unite milles de personas ha facite
le mesme criticas?  De plus Svedia esseva un parve pais
de circa 9.000.000 personas.  Su poter militar es sufficiente
pro defender se mais non pro interferir in le affaires de
altere paises. E altere chefs de stato in altere paises ha
equalmente opponite le guerra in Viet Nam.  Proque ha le
CIA non assassinate les equalmente?  E proque le
governamento de Svedia non ha facite tal accusationes?

E proque es iste idea irrelevante introducite a iste
tempore?

Stan Mulaik