From:
Ingmar de Hollanda <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 26 Jun 2004 09:53:48 -0500
On Sat, 26 Jun 2004 14:03:03 +0200, Peter Kleiweg <[log in to unmask]>
wrote:

>Ingmar de Hollanda scribeva:

>Le hymno europee es in germano.
>

>--
>Peter Kleiweg
>http://www.let.rug.nl/~kleiweg/

aha, mi car compatriota, tu vole dicer que il existe ja un hymno europee
que es cantate in germano? e como va isto, tu cognosce le parolas?
forsan nos pote facer simplemente un traduction de lo in IL
io non crede que uno con un lingua maternal como anglese, francese,
italiano, espaniol, greco, hungaro, estian etc pote comprender alco de
iste texto germano, nonne?
e germania es un del paises dominante in le union europee, io opina que su
lingua non vermente es neutral por que

gratias pro tu reaction
Ingmar