From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Sep 2001 09:42:14 +0200
>From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Date: Tue, 11 Sep 2001 02:23:18 -0400
>
>Io non pote rationar con un homine qui non vole rationar.
>
>Il non importa.  Tu non argue rationalmente.  Tu solmente
>exprime tu gusto personal.  Si tu crede que io es un idiota pro
>non posseder tu gusto, io debe pensar que tu equalmente es un
>idiota pro exprimer lo.  :-)
>
>Stan

Car Stan,
il non se tracta de stabilir ille del duo qui rationa o si ambes rationa, ni
si uno es un idiota pro un verso e le altere pro un altere verso.
Quicunque consulta le archivos de Interlng pro le termino aquelle e su
variationes trovara que tu es presente con iste themas in un elevate
quantitate de messages, forsan 2 o 3% del total.
Probabilemente tu es convincite de prender le personas pro exhaurimento e tu
pote haber le melior rationes de iste mundo.
Vole tu que nos critica le limitate capacitates o resultatos per Gode e su
equipe? Debe nos considerar qual advantages il haberea essite si tu era uno
de illes?
No! Tu certemente non vole isto!
Ben! Ora que vole io? Leger tu belle messages possibilemente sin tu
aquellese!
Oh! Vide tu qual pretension ha io?
Le abuso del aquellese me provoca sensationes de vomito! Que pote facer io?
Vole tu que io me pone a tu nivello pro eternisar iste debacto re aquelle?
Io non ha iste voluntate, ni necessitate.
Totevia io senti sempre plus le sensation regrettabile que io indicava
supra.
A iste puncto io, sin haber alcun sperantia que tu cambiara jammais, io
comocunque de invita a sparniar me tu aquellese.
Como tu pote considerar io me declara uno perdente in comenciamento.
Assi tu pote, pro tu mesme, considerar non mi situation perdente, ma al
contrario tu necessitate de vincer in iste modo, con iste aquellese.
Illo que io vole obtener es insister assi tanto usque al puncto que quanto
tu inviara un message a Interlng e usara un aquelle, tu te debe sentir in me
pensamentos.
Vide que al fin anque isto pote devenir un expression de amicitate.
"Io ha scribite un nove aquelle! Ah! Ah! Mario me pensa intensemente!"
Cata uno ha derecto a su formas de felicitate e nos persequera in iste modo
pro tante e tante annos! Io es certe que tu re le durata sera de accordo!

Ciao,

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp