Date:
Mon, 6 Aug 2001 12:26:46 +0200
On Sun, Aug 05, 2001 at 07:40:25PM -0500, Martijn Dekker wrote:
> Personalmente io quasi frequentemente participa in alcun canales in le
> parve ma multo amical rete IRC "Starlink-IRC": http://www.starlink-irc.org/
> (sito informational in anglese) Iste rete es plus regulate que multe
> alteres e non admitte themas offensive o illegal. Le administratores es
> active e cordial.

Io usa semper le rete openprojects.net, ma io pote etiam usar plure
servers (o tu prefere "servitores"?).

> Io suggere 20:00 GMT pro un bon tempore de incontro quotidian, specialmente
> al weekends. Io va tentar esser presente in le canal circa iste tempore a
> partir de deman, o le die post deman, e io spera de incontrar alcunos de
> vos.

Io es usualmente presente in le interrete per le horario 18.30-20.00
(italian, io crede que illo corresponde al 20.30-22.00 GMT, justo?) e io
essera felice de esser presente.

Vamos chattar! :-)

--
Saluti,