Date:
Tue, 7 Apr 2009 00:32:08 +0200
Car Martin, e amicos
nos totes es dolorosemente colpate per le disastro que destrueva L'Aquila e
alcun citate vicin in le region de Abruzzo, multo car a le italianos quia le
personas de iste region es ursos de montania de pauc parolas e grande corde.
Ma le emergentia monstra le ver essentia del homines, e in iste momento
etiam Berlusconi es agente ben, e le machina del succurso partiva
immediatemente. Gratias a internet, io succedeva in pauc horas a esser certe
de non haber amicos disperse, sol qualque damno a lor domos e un nocte al
aperto.

robocap