From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 14 Feb 1999 12:56:18 -0500
Ola! José
Potesser que nos, tote le subscriptores al lista, pote
comprender te, ma scriber in un mixtura de Italiano
e portugese es significantemente plus difficile que
comprender un texto in interlingua.  Legeva tu alcun
vice le libro per Umberto Eco titulate "Le nomine del
rosa" ?  Rememora tu le character que parlava in un
mixtura de linguas? :-) Io crede que con tu commando
del linguas romance con parve effortio tu poterea
scriber in multo bon interlingua... ma solmente si tu
lo desira facer, si illo non te interessa tu non lo potera
accomplir. Como se pote explicar le "ganas" del
espaniol? Potesser le fortia pro apprender e usar un
nove systema solmente pro le gaudimento de poter
esser comprendite e communicar se con personas
de altere paises, culturas e formas de pensar.

In respecto a Jesus, ille per certo que era un judeo, e
su matre esseva un judea, si, Maria. E su fratres tamben
como tu pote leger in Mattheo 5:47.

Il es gratia a le morte sacrificial de Jesus, que le promissa
de su Patre Celestial ha essite realitate quando al tertie
die Deo altiava a Jesus, su filio, in resurrection del morte
carnal a un existentia spiritual, como ille gaudiava ante de
nascer como baby, como infante human, in Bethlehem. In
le Biblia on veni a cognoscer a un figura angelic nominate
Michael, su nomine significa "Qui es como Deo" in le
hebreo. Ille es le responsa a qui era Christo, un persona
celestial, un creatura spiritual, que pareva a su Creator
in tante fidelitate que on poterea dicer que al vider a Jesus
on videva le figura spiritual, le character de Deo. Exercitar
fide in su parolas, poner nostre sperantia in su prophetias
resultara in nostre adquirimento de vita eterne secun le
promissas scripte in le Biblia.

Christian-mente vostre amico,
Jay B.